Alexandra Tîrpea este specialist în Comunicarea Medicală, dar și fondatoarea INVENTIV PR agenție de Marketing și PR Medical, unde concepe și dezvoltă cu succes campanii pentru clienții săi: spitale, clinici și medici.
Cu o practică de peste un deceniu în domeniul relațiilor publice și comunicării medicale, este cunoscută pentru abordarea sa inovatoare și strategică, aducând întotdeauna un impact pozitiv în proiectele la care lucrează.
Experiența sa anterioară de 7 ani în mass-media i-a oferit posibilitatea de a înțelege mai bine canalele de comunicare și modul în care sunt transmise informațiile, dar și cum sunt acestea primite de către public.
În prezent se mândrește cu un portofoliu generos de clienți pe care îi ghidează în complexitatea mediilor de comunicare actuale, care sunt în permanență într-o continuă schimbare.
Cătălina Bordianu este avocat specializat în domeniul practicii medicale, fiind titular al Masterului de Drept Medical 2021-2022. Este lector de drept medical, contribuind la dezvoltarea Școlii ADOM. În prezent este lector al Conferințe COMUNIhealthCARE, o conferință despre importanța comunicării în actul medical.
Este membru al Baroului București și lucrează într-o societate de avocați alături de mama sa, Bordianu Victoria, judecător de profesie, cu experienta de 35 ani, care îi este în continuare îndrumător.
Cu o experiență de peste 15 ani, Cătălina a înțeles că secretul unor orizonturi deschise se obțin cu empatie, răbdare, blândețe și curiozitate.
Crede că ”etica” a devenit un cuvânt care este fie ignorat, fie neînțeles. De aceea, dorește să ofere antreprenorilor din domeniul medical toate ”uneltele” necesare pentru a crea un cadru în care pacientul să se simtă înainte de toate văzut și înțeles și apoi îndrumat transparent și ușor de înțeles pe drumul tratamentului.
O serie de webinarii organizate de Cătălina Bordianu în care aduce periodic invitați speciali și specializați în anumite domenii pentru a ajuta antreprenorii medicali să facă față schimbărilor și să-și dezvolte afacerile etic, legal, responsabil, care să reziste pe termen lung.
Vrei să faci marketing legal, responsabil și să ai rezultate?