fbpx

Descoperă echilibrul între eficiența strategiilor de marketing și responsabilitatea etică în promovarea serviciilor medicale

Sănătatea este cel mai important aspect din viața unui un om. Noi știm asta, medicii știu asta, industria medicală știe asta, iar industria de marketing știe cum să promoveze sau să se folosească de acest aspect.

Imaginează-ți următorul scenariu:

Ești medic profesionist bun, lucrezi într-un cabinet privat și vrei să ai mai mulți pacienți, dar cum faci să-i atragi fără un buget de marketing enorm și strategii neloiale de comunicare?

Imaginează-ți al doilea scenariu:

Ești agenție de marketing și ai clienți medici, profesioniști și atenți, care nu au bugete de marketing așa de mari, dar au experiență. Cum faci să atragi clienții potriviți, într-o lume în care medicul care are bugetul cel mai mare de marketing reușește să-și construiască rapid un renume pe piață?

Eu sunt Cătălina Bordianu, avocat pe drept medical, și pe 10 - 11 octombrie te invit la un webinar care te va ajuta să înțelegi:

cum să comunici legal în domeniul medical

care sunt formele de publicitate recunoscute de lege

care sunt formele de răspundere în situația în care nu le respecți

Publicitatea responsabilă a serviciilor medicale

Din dorința de a avea mai mulți pacienți rapid, în piața medicală se folosesc tehnici agresive, care transformă pacientul în consumator și reclame care promovează exclusiv reduceri și promoții de preț, mesaje la televizor sau la radio.

Publicitatea serviciilor medicale trebuie să respecte reglementările legale și etice pentru a asigura transparența și siguranță pentru pacienți.

Acest lucru include:

  1. Respectarea confidențialității pacienților: Nu se pot dezvălui informații personale sau medicale ale pacienților în publicitate fără consimțământul lor explicit.
  2. Precizia și corectitudinea informațiilor: Publicitatea trebuie să fie veridică și să evite exagerările sau promisiunile false.
  3. Respectarea standardelor impuse de Colegiul Medicilor.
  4. Respectarea eticii medicale: Publicitatea nu ar trebui să exploateze frica sau să profite de stările de vulnerabilitatea oamenilor.

Marketingul medical este despre prevenție, educație, empatie, nu despre vânzare agresivă

Marketingul medical este diferit total de alte industrii, în primul rând pentru că este foarte bine reglementat normativ și supravegheat de Colegiul Medicilor.

În al doilea rând pentru că există o serie de reguli care trebuie strict respectate atunci când se conturează strategia de marketing medical

Când sunt încălcate se atrage răspunderea disciplinară a medicului care (se) promovează personal sau prin forma de exercitare a profesiei pe care o deține.

Nu toate canalele online și offline pot fi folosite, nu toate mesajele utilizate în alte industrii pot fi adaptate în promovarea medicală la fel cum nu pot fi folosite posturile de televiziune care modifică mesajele pentru a atrage un public mai numeros.

Ce vei afla de la webinar?

  • Care sunt măsurile reglementate pe care trebuie să le respecți atunci când faci marketing medical
  • Ce se poate întâmpla în cazul nerespectării reglementărilor
  • Studii de caz cu așa da/așa nu în marketing medical
  • Conduită medicală în comunicare: cum să oferi interviuri cu responsabilitate
  • Panotaj stradal,TV,radio,campanii de comunicare online: cum să faci comunicare cu responsabilitate
  • Comunicare medicală: cum să comunici pentru a construi o relație de încredere cu pacienții
  • Social media: mesaje și imagini create cu responsabilitate

De ce să participi:

  • Dacă vrei să afli cum să comunici legal, responsabil și să construiești o relație de lungă durată cu pacienții
  • Ca să dormi liniștit că toate campaniile tale de marketing sunt legale și nu încalcă regulile stabilite de Colegiul Medicilor
  • Ca să afli ce canale de comunicare să incluzi și ce să excluzi din strategia ta de comunicare
  • Ca să înveți cum să construiești mesajele pentru TV / radio
  • Ca să afli cum să comunici ca să educi, nu ca să creezi starea de frică și panică
  • Ca să faci parte dintre acei medici care sunt oferiți ca exemplu pentru o comunicare constantă, loială, responsabilă și legală.

Cui îi este dedicat webinarul?

  • Medici
  • Asistenți medicali
  • Oameni de marketing din agenții
  • Oamenii de marketing și comunicare din clinici private
  • Oricui vrea să învețe despre marketingul medical

Curs
online:

2 zile
3 ore/zi

Preț:

750 lei

10-11
octombrie

16:00 – 19:00

10-11
octombrie

16:00 – 19:00

10-11
octombrie

16:00 – 19:00

10-11octombrie

16:00 – 19:00

Invitat special: Alexandra Tîrpea, Fondator Inventiv PR, agenție de Marketing și PR Medical

Alexandra Tîrpea este specialist în Comunicarea Medicală, dar și fondatoarea INVENTIV PR agenție de Marketing și PR Medical, unde concepe și dezvoltă cu succes campanii pentru clienții săi: spitale, clinici și medici.

Cu o practică de peste un deceniu în domeniul relațiilor publice și comunicării medicale, este cunoscută pentru abordarea sa inovatoare și strategică, aducând întotdeauna un impact pozitiv în proiectele la care lucrează.

Experiența sa anterioară de 7 ani în mass-media i-a oferit posibilitatea de a înțelege mai bine canalele de comunicare și modul în care sunt transmise informațiile, dar și cum sunt acestea primite de către public.

În prezent se mândrește cu un portofoliu generos de clienți pe care îi ghidează în complexitatea mediilor de comunicare actuale, care sunt în permanență într-o continuă schimbare.

Cine sunt eu?

Cătălina Bordianu, avocat, antreprenor, om cu dorința de schimbare

Cătălina Bordianu este avocat specializat în domeniul practicii medicale, fiind titular al Masterului de Drept Medical 2021-2022. Este lector de drept medical, contribuind la dezvoltarea Școlii ADOM. În prezent este lector al Conferințe COMUNIhealthCARE, o conferință despre importanța comunicării în actul medical.

Este membru al Baroului București și lucrează într-o societate de avocați alături de mama sa, Bordianu Victoria, judecător de profesie, cu experienta de 35 ani, care îi este în continuare îndrumător.

Cu o experiență de peste 15 ani, Cătălina a înțeles că secretul unor orizonturi deschise se obțin cu empatie, răbdare, blândețe și curiozitate.

Crede că ”etica” a devenit un cuvânt care este fie ignorat, fie neînțeles. De aceea, dorește să ofere antreprenorilor din domeniul medical toate ”uneltele” necesare pentru a crea un cadru în care pacientul să se simtă înainte de toate văzut și înțeles și apoi îndrumat transparent și ușor de înțeles pe drumul tratamentului.

Ce este Chance or Change?

O serie de webinarii organizate de Cătălina Bordianu în care aduce periodic invitați speciali și specializați în anumite domenii pentru a ajuta antreprenorii medicali să facă față schimbărilor și să-și dezvolte afacerile etic, legal, responsabil, care să reziste pe termen lung.

Vrei să faci marketing legal, responsabil și să ai rezultate?

Înscrie-te la webinar

Cursul are loc online
pe parcursul a două zile:

10 și 11 octombrie

Trei ore de curs în fiecare zi:

16:00 – 19:00

Taxa
de participare
750 lei