by Bordianu & Asociații:
*Întrebările au rol de a te ajuta să pui în cuvinte acele omisiuni care reprezintă surse de vulnerabilitatea pentru echipa ta.
Nume
Email
Telefon
1. Câți medici participă la curs? 2. Va participa și personalul auxiliar (inclusiv cel de la front desk)? 3. Care este circuitul pacientului din momentul în care intră în incintă și până la ieșirea după tratament? a. Cine preia pacientul? b. Cât este rugat să aștepte până ajunge la medic? c. Cine îl introduce în cabinetul de consultație (personalul front desk, asistenta, medicul)? d. Ce se discută înainte de tratament și care sunt acțiunile medicului în cabinet (de exemplu: spălat pe mâini, folosirea mânușilor de unică folosință, explică regulile de dezinfecție, dialogul de informare, etc.)? 4. Care sunt materialele oferite pacientului la ieșirea din cabinet (fișă pacient, rezultate analize/imagistică, rețete, recomandări în scris, etc.)? 5. Ce face pacientul al recepție (achită consultația, primește materiale suplimentare, etc.)? 6. Există un top al problemelor sesizate în relația cu pacientul (timpi lungi de așteptare, atitudine nepotrivită a medicului, limbaj greu de înțeles, etc.) și o specializare vulnerabilă (”Cea mai vizată de reclamații este…). 7. Care este procedura de reclamații: de la prima interacțiune cu un pacient nemulțumit și până la soluționarea situației. Prin trimiterea acestui formular, presupunem ca ați citit și sunteti de acord cu termenii și condiții și politica noastră de confidențialitate
Δ
Completați adresa de email și primiți gratuit broșura dedicată celor mai importante elemente de risc în relația medic-pacient.
Email:
Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele de casa de avocatură Bordianu și Asociații.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
More information about our Cookie Policy